شهید حسینعلی امیری

اطلاعات و وصیتنامه شهید امیری

۳ مطلب در آبان ۱۳۹۲ ثبت شده است

در راستای تکریم خانواده معظم شهدا جمعی از ستاد یادواره شهدای ادوات و ضدزره از خانواده مکرم شهید حسینعلی امیری سرکشی نمودند

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۹ آبان ۹۲ ، ۱۷:۰۰
حسین امیری

«ای مسئولین و دست اندر کاران جمهوری اسلامی !هوشیار باشد؛این ملت محروم و ستمدیده که سراسیمه و سر از پای نشناخته جان ومال خویش را تقدیم انقلاب می کنند و در برابر مشکلات ایستادگی می کنند فقط به خاطر مصون و محفوظ ماندن مکتب مقدس اسلام در جهان اسلام و رضایت خداوند است نه به خاطر چیز دیگری. پس سعی کنید تمامی اعمالتان و برنامه هایتان فی سبیل الله ومورد رضایتِ مردم باشد. »

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۲ ، ۱۰:۳۱
حسین امیری

در سال 1342 آنگاه که نبض سرخ انقلاب در عرصه های قیامی خونین ،سبز می طپید و نهال نوپای انقلاب در سایه سار دستان مهرگستر پیر تاریخ نضج می گرفت ،در اردکان فارس نوزادی متولد شد تا جزء یاران کوچکسال رهبرش باشد و در براندازی بساط دژخیمان زمان با دیگر گلگون کفنان دیار عشق همراه وهمصدا شود .

او را حسینعلی نامیدند تا رهرو راستین سالار شهیدان کربلا باشد و چون مولایش حسین (ع) سرو تن را قربانی راه حق و حقیقت کند . حسین از همان اوان کودکی انس و الفتی خاص با قرآن داشت و در مجالس دینی و مذهبی با لحنی زیبا و دلنشین به تلاوت قرآن و دعا می پرداخت .

او تحصیلات خود را تا پایان مقطع متوسطه ادامه داد و این دوره از تحصیل را با دریافت مدرک دیپلم تجربی به پایان رسانید. آن عزیز همزمان با درس ومدرسه به دریای خروشان انقلاب پیوست و با مشتهای گره کرده و فریاد الله اکبر به مقابله با مزدوران جلاد رژیم شاه پرداخت .

پس از پیروزی انقلاب اسلامی و پس از فراغت از تحصیل به عضویت سپاه پاسداران د رآمد و در این کسوت مقدس به پاسداری از کیان و شرف اسلامی ملت مسلمان ایران پرداخت . این رهرو راستین علاوه بر رعایت موازین شرعی و پایبندی به مسائل مذهبی ، در زمینه هنر خطاطی ، ورزشی و نقشه کشی ساختمان نیز از تبحر بالایی برخوردار بود . او با حضور چشمگیر و فعال در عملیت والفجر 1 و عملیات غرور آفرین والفجر 8با بر عهده گرفتن مسئولیت گردان هدایت آتش ،حماسه هائی بیادماندنی از خویش بیادگار گذاشت وسرانجام پس از سالها مجاهده و مبارزه در عملیات کربلای 5 در تاریخ 24/10/65 با بر عهده داشتن معاونت گردان پشتیبانی لشکر 19 فجر بر اثر اصابت ترکش در خاک خونین شلمچه درلجه ی غوطه خورد و کربلا کربلا گویان از غربت خاک به آشیانه قدسی افلاک پر کشید .

۰ نظر موافقین ۱ مخالفین ۰ ۲۱ آبان ۹۲ ، ۱۰:۲۵
حسین امیری